Gästrummet redo för gäster

Förra helgen blev vi tillräckligt klara för att ta emot gäster på midsommar!

Golvet kalkades och såpades, som de andra golven i huset. Vi möblerade, satte upp tavlor och rullgardin. Än så länge är det tältsängar, men de ska bytas ut till riktiga när vi hittar fina och prisvärda på blocket. 

Gardiner ska upp också, men det får vänta lite. Och nytvättade trasmattor hänger på tork. Har en spegel som ska få komma upp ovanför byrån och ska leta i mina gömmor efter ett sängöverkast också! 





Nu saknas taklampa, sänglampor och gardiner. Kanske hittas på loppis i sommar! 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Hej!

Rummet ser jättefint ut! :-) Jag väldigt nyfiken på vilken nyans ni valt på den gröna färgen till pärlsponten.

Med vänlig hälsning,

Magnus

2019-08-18 @ 17:20:58
Postat av: Maria

Hejsan! Ser att du har samma fina tapet som vi har vi vårt kök (Sandberg Vera, ljusgrön) Tyvärr har den utgått och finns inte att köpa längre och vi skulle behöva knappt en rulle pga ombyggnad. Tänkte bara kolla med dig om ni möjligtvis har någonting kvar av denna tapet? Jag skulle bli jätte glad om jag kunde få köpa av dig i så fall. Tack på förhand! Maria

2021-02-09 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0