Klänning beställd!

Glömde berätta att jag beställde bröllopsklänning tillslut förra veckan! Det blev ingen av de jag hade visat förut.

 

Det blev den här, fast utan släp. Tror att den kommer passa bra ute på Torpet. Lite gammeldags i modellen.

 

 

Nu gäller det bara att hålla tummarna för att den passar! Och att tyget är så fint som det ser ut på bilden. Den var alldeles för billig för att jag ska kunna vara helt hundra på kvaliteten.. Men webbutiken hade fått bra omdöme av många; dinobridal.com. De har även många fina festklänningar för er som kanske inte ska gifta er utan bara gå på fest! Och riktigt billigt, uppsytt efter era mått.

 

Berättar när den kommer!


Kommentarer
Postat av: eva

Du kommer att bli årets vackraste brud i den klänningen!

2013-03-27 @ 20:09:21
Postat av: Cathrin

Jättefin klänning!

2013-03-27 @ 21:05:34
Postat av: Mikaela

Hej!
Sitter och letar bröllopsklänningar och hittade in på din sida! Denna klänning ser helt fantastisk ut! Vad heter den? (har varit inne på dinobridal och spanat men ej hittat!)Mikaela

2013-04-07 @ 20:56:03
Postat av: Andrea

Tack! Fick precis ett samtal från DHL, klänningen är här! På bara tre veckor, de hade sagt 6!

Om du söker på: 2012 Original lace Skirt With A Train Pleated Flat Neck With A Straps Empire (LWD-035)

så hittar du den.

Gör ett inlägg när jag har provat den. :) Hoppas hoppas att den är fin och passar!!!

2013-04-08 @ 13:22:48
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0