Reunion

 För två och ett halvt år sen fick jag en stor skål av en kompis, den heter Bele och är från Gustavsberg. Jag hittade ingen info om den på nätet men la upp en bild på bloggen. Så i höstas fick jag ett mail av en tjej som hade läst min blogg, det visade sig att min skål egentligen var ett tvättfat och att hon hade kannan, som hon dessutom ville sälja! Så jag förde över pengar till hennes konto och hon skulle skicka kannan. Efter många turer och mycket om och men så fick jag kannan för några veckor sen!

 

Nu är de återförenade!

 

 

Nu måste jag hitta en ny plats för dem. Ett tvättfat med kanna kan ju inte stå i finrummet!

 

Enligt en annan av mina bloggläsare så ska det eventuellt finnas tvålkopp, mugg, potta och andra smådelar i serien. Någon som har i sina skåp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0