Julpyssel

Torpet får fira jul själv i år, vi ska vara i stan. Och eftersom det inte händer så mycket där ute så händer det inte heller så mycket här på bloggen.

Idag är jag hemma och mår lite dåligt, men mellan tupplurarna har jag pysslat lite, var så otroligt pysselsugen! 

Har gjort lite fina omslagspapper till klapparna! Vanligt brunt papper, potatis med utskuret hjärta och lite akrylfärg. Blev väldigt nöjd!

På nästa papper duttade jag färg på pepparkaksformar och använde som stämpel. 






Ska göra ett med guld hjärtan också!

Har några andra pyssel på gång, återkommer med bilder på dem!


Kommentarer
Postat av: Lotten

Jättefint! Vilken bra idé med potatistryck på omslagspappret.

GOD JUL önskar Lotten

2013-12-23 @ 15:15:59
URL: http://litettorp.blogg.se
Postat av: Ann-Mari

Jag håller verkligen med, vilken bra idé. Det är så inspirerande att läsa andras bloggar! :)
Tycker det är så fint med det enkla julpappret, som man även på ett enkelt sätt kan göra personligt, så som du har gjort.

Önskar dig en God Jul Andrea!

2013-12-24 @ 10:08:00
URL: http://metrobloggen.se/haveievertoldyou/
Postat av: joanna

nu har jag läst igenom hela bloggen , man hinner med en hel del då man är sjuk, och jag börjar spara för att förverkliga en egen torp dröm framöver för den iden har länge legat och malt i mig, har du några bra tips, jag bor i göteborgsområdet så jag har sagt max två tre timmar hemifrån...kram ps. tack för att du förgyllt min sjuka dag...

2014-02-11 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0