Snart!

Den 18 september händer något stort! Då kommer nya numret av Gård och Torp ut. Och jag är med! :) Förra sommaren var de hos mig och fotade lite, dagen efter skulle jag ha kräftskiva och jag hade dukat upp fint. Känns väldigt längesen nu, köket blev precis klart inför fotograferingen, färgen hade nog inte ens torkat helt.

 

Såg på deras hemsida att de kommit ut med en ny tidning, ”återskapa stilen” som handlar om byggnadsvård i stan, i lägenheter. Nästa nummer kommer ut 2 oktober, ska se till att köpa ett exemplar och se om den är lika bra.

 

Jag reser en hel del i jobbet just nu, där av de något sporadiska inläggen. I måndags var jag i Östersund, för att sedan åka till Sveg i två dagar. Får se så otroligt många fina hus när jag är ute och reser, många är tyvärr fallfärdiga och det gör ont i hjärtat när man tänker på hur många som om några år kommer vara bortom räddning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0