I sommar blir det loppis hos oss!

 

När Andreas köpte sitt hus för någon månad sen var det fullt av saker som han inte vill ha och samma var det för mig när jag köpte för 2,5 år sen. Så nu äntligen ska vi ha en loppis!

 

Vi tycker båda två att det är väldigt kul att gå på loppisar, men det känns lite konstigt att ha en själv. Saker som han hade burit ut från sitt hus till loppisen i längan, ”räddade” jag över till mitt hus. Bland annat dessa två gula skålar.

 

 

 

 

Jag ska se till att förvarna i god tid här på bloggen innan vi öppnar, om ni har vägarna förbi!


Kommentarer
Postat av: Monsterscircus

vad en charmigt svenskt trähus lever vi också i ett svenskt trähus. det var ett stort projekt och det ser väldigt trevligt ut efter att du har återställt fasaden och fällda träd! super vackra blommor! Lycka till med stekt glass och ha en trevlig sommar!

2012-07-04 @ 19:34:33
URL: http://monsterscircus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0