Adventspynt!

Nu är det snart jul!

Har adventspyntat lite hemma med hyacinter och stjärnor i fönstren. Och i onsdags kom snön till Stockholm, för den som missade det.. Ger verkligen en helt annan julstämning än den gröna jul som vi hade förra året! Tittade tillbaka i bloggen och hittade bilderna ute från Torpet på julafton, med blommande tusenskönor i gräsmattan…

Krukorna som hyacinterna står i köpte jag på tradera för ett tag sen, fick dem för 130:- inkl frakt. De är från Uppsala Ekeby och heter Gunilla.

I år blir det jul hemma hos oss i stan, ska bli mysigt att få julpynta ordentligt hemma för en gångs skull! Ska ta med mig julpynt hem från Torpet, där har allt gammalt och fint hamnat eftersom jag firat jul där de senaste två åren.

Håller tummarna för att jag kan visa upp bilder på fina lador efter helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0