Nu händer det

 

1. Körsbärsträden slår ut!

 

(tänk om jag hade haft en bättre kamera än den i telefonen och om det hade varit lite sol... Men man kan inte få allt! ;) )

 

2. Det verkar som att vi kommer att få köpa Torpets granfastighet! De har sett hur väl jag har tagit hand om Torpet och känner därför att vi kommer bli de rätta ägarna till huset. :) Vi ska ut och titta på det om två helger. Sen ska allt pappersarbete göras. Det sägs ju att man inte ska ropa hej förens man är över ån..

 

3. Och imorn drar jag och min sambo ner till Franska Rivieran! Har kollat upp några loppisar, men mest ska vi utforska området, äta och dricka gott och njuta av lite värme.

 

Jag har medvind just nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med semester, trevlig resa!

2012-04-26 @ 20:43:10
URL: http://bellevuegard.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0