Kräftskiva

Jag har inte försvunnit helt! Bara haft mycket att göra och en dålig uppkoppling.

Slutade på mitt jobb för en vecka sen och börjar på ett nytt om två veckor, alltså tre veckor ledigt! Men ska även flytta så nu har den stora utrensningen börjat. Är lite av en hamster så mina förråd och skåp är fulla av sånt som jag inte behöver. Nu ska det rensas, sorteras, säljas, skänkas bort och slängas! Tycker om att flytta av just den anledningen.

Har massor med bilder att lägga upp från sensommaren, här kommer några ifrån kräftskivan. Fler kommer en annan dag.

Min fina dukning syns inte så bra på de här bilderna, ska se om jag hittar bättre.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0