Tips

Vill tipsa om att Ellos har 30-40% rabatt nu, till och med söndag. Blev förvånad över hur mycket snygga saker de hade! Själv köpte jag ett dubbeltäcke (så man slipper slåss om täcket på natten) och ett vitt satin påslakan. Men de hade många fina torpiga saker också! 


Vill tipsa om att Ellos har 30-40% rabatt nu, till och med söndag. Blev förvånad över hur mycket snygga saker de hade! Själv köpte jag ett dubbeltäcke (så man slipper slåss om täcket på natten) och ett vitt satin påslakan det. Men de hade många fina torpiga saker också!    I eftermiddag ska jag ut till Torpet! Muraren ska vara klar, ska bli härligt att kunna elda i kakelugnen.. Ska se till att fota mycket. Hoppas att han lyckades få till skorstenen som vi kom överens om.   



Nu ska jag ut till Torpet! Muraren ska vara klar, ska bli härligt att kunna elda i kakelugnen. Ska se till att fota mycket. Hoppas att han lyckades få till skorstenen som vi kom överens om. Känner att jag har mycket kvar att lära när det kommer till upphandling av hantverkare...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0