Köpa en - sälja en

 

Jag har egentligen en teori om att för varje sak man köper måste man göra sig av med en annan, sälja, skänka eller slänga. Men jag lever tyvärr inte alltid själv efter den devisen.

 

Men idag fick jag faktiskt något sålt på Tradera! Sex stycken assietter ur serien Picknick som mamma hittade i min grannes grovsopor. 600:- fick jag för dem, så jag är mycket nöjd. 50-tals porslin är inte min grej.


 


Igår beslutade jag och mamma att vi åker till Torpet lördag till söndag! Ska bli helt underbart! Det är en hel del grejer som väntar på att få åka ut. Ska se till att ta många foton.

 

Jag har inte riktigt klargjort planerna för helgen än, det enda jag kommer på nu är att måla klart tallrikshyllan. Och äta och dricka gott! Men om jag känner mamma rätt så blir det mycket gjort.

 

Vi hörs efter helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0