Loppisrunda

Senaste tiden har jag inte hunnit göra så många inlägg här, det var dessutom 4 veckor sen jag var på Torpet(!!!) så jag har inga nya bilder därifrån. Kanske har några bilder från när mamma var ute som jag inte har visat… Ska kolla upp det!

 

Men även om jag inte är fysiskt ute på Torpet så är jag där rätt ofta ändå. Just nu håller jag på att planera inför elomdragningen, ska beställa elgrejerna den här veckan är planen!

 

Och i helgen blev det 6 stycken loppisar! Fyra i Solna och två i södertälje. Här kommer några bilder från den utflykten.


Vi stannade och fikade på väg till Södertälje, där fanns även en lite butik med "Shabby Chic" inredning. Mest nya grejer, (och dyra) men det fanns en del fint. Bland annat golvet..













På Erikshjälpen i Spånga hittade jag två trasmattor till! Den långa kostade 75:- och den kortare 25:-.







De här grejerna hittade jag på en loppis i Södertälje. Rivjärnet och decilitermåttet ska hänga i köket på Torpet.




Ljusstaken ska få bo i stan, där den får sällskap av en ljusstake som jag hittade för några månader sen på en annan loppis. Väldigt lika, bara manchetten som saknas på den nya, och så behöver den lite kärlek för att bli lika fin som den första jag hittade!




Igår hittade jag en potta på Stadsmissionen som jag inte kunde låta bli. Ska stå under sängen på Torpet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0