Torpigt på Granit

 

I helgen var jag på stan en liten sväng. Och insåg än en gång att den nya gröna vågen är här, i varje butik jag gick in i fanns det saker som jag skulle kunna köpa till Torpet. Men höll mig faktiskt. ;)

 

Här är lite saker från Granit till exempel:




Känner att jag börjar få in snittsen på att göra bildkollage.. Som en riktig bloggare. ;) Snart kanske jag orkar göra en ny och lite profsigare header också.


De hade även fina inspirationsbilder på sin hemsida







Blev sjuk i måndags, och smittar två dagar efter, så jag har haft alldeles för mycket tid hemma. Så nu ligger det massor av blogg-inlägg som väntar på att få bli publicerade! Ett om dagen i minst en vecka räcker det till. :) Har även bläddrat igenom gamla nummer av Hem och Anitk och Torp och Gårdar. Men idag är sista dagen hemma, så jag borde städa lite... Och börja en arkeologisk utgrävning av min jobbmail, fyra dagars mail.. puh


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi tack för ditt tips att det är tantsnusk som gäller om man vill tjäna pengar!



Gillar det jag sett av din blogg, är svag för stilen du representerar... Kram och trevlig helg <3

2011-01-28 @ 14:26:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0