Antikmässan

Så i söndags var jag på antikmässan igen, den här gången med kameran i högsta hugg!

Uppstoppade djur...








En söt kombinerad hylla och tallrikshylla.








Hittade några fina trasmattor, men de var redan sålda. Men de skulle ändå ha hutlösa priser för dem... Bättre att leta på loppisar!





Det är kakformarna som jag fotade i första hand, en så härlig patina! Men fotöljen är rätt fin den också, fast skulle vara finare i annat tyg.




En så vacker soffa! Så lätt och skir på nått sätt, inte en tung och klumpig möbel.




En fin mamma framför ett fint golvur!




Läckert målade byråer!




En vacker rullgardin, men passar kanske inte på ett Torp....




Har många fler bilder, bland annat på allmogemåleri och köksinredning, men det kommer någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: Where The Forest Ends

Kul att du kom att tänka på oss! :)



Ang. färgerna så känns det bra. Men det är ju lite ovant med gult då det enda man ser överallt är vitt!

Jag pendlar lite mellan "shit det är gult!" och "det här blir nog väldigt mysigt"



Vi får se vart det slutar ;)

2011-02-21 @ 21:20:03
URL: http://wheretheforestends.blogspot.com/
Postat av: Andrea

Jag är så trött på vitt!!! Känns som alla bloggar bara handlar på om vitt vitt vitt, och så en liten svart detalj... Våga vägra vitt!

2011-02-22 @ 18:13:42
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0