Rosor, i brist på annat


Nu var det två veckor sen jag var på Torpet, och i helgen ska jag inte dit heller. :(  I helgen ska jag istället upp till Johans föräldrars gård uppe i Hassela. Den är från 1700-talet, så kommer nog komma hem med mycket inspiration och vackra bilder!

 

Under tiden lägger jag upp lite bilder på sommarens rosor.



Torprosor


Gäststugans röda rosor


Om det blev så här vackra utan näring eller beskärning så undrar jag hur de kommer sen ut nästa år!







Man kan nästan känna doften!



Vid förstukvisten växer den här lite mindre rosen, jag kallar det för polkaros, vet inte vad den heter på riktigt. Den fick massor av blommor i år. Tycker kanske inte att den passar jättebra på ett torp. Men men...


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

tack detsamma! allt bra?

2010-09-29 @ 19:28:03
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-09-30 @ 15:12:41
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0