Exteriörer

 

Tänkte jag skulle lägga upp några bilder på utsidan på husen också.


 

Snickarboa till vänster, gäststugan som sitter ihop med snickarbon längre fram till vänster. Rakt fram Torpet. Till höger matkällaren. Som vanligt har jag glömt att "piffa" korten, de fula extra trädgårdsstolarna i plast står framme och den fula lilla rutschkanan. Men min systerdotter, tre år, hade mycket kul med den, trotts att den enligt min mening är ful.





Mitt söta dass!



Matkällaren, äppelträdet och trädgårdslandet i bakgrunden.

 


Kommentarer
Postat av: Norrfrids Eija

Vad roligt att du hittade till mej, på så vis hittade jag till dej! Här verkar finnas en hel del "matnyttigt" och någon som har smak...

Margaretas soffa, jag var nästan säker på att hitta en likadan i din trädgård...modellen känns bekant. Är den tillverkad inför någon världsutställning må tro? Nej det måste vara tidigare, de gifte sig 1905 läste jag....upplys mej!

2010-09-15 @ 23:52:09
URL: http://norrfrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0