Fin present!

Igår var jag på middag hos en av mina allra bästa kompisar. Vi har varit bästisar sen 1994 när jag började i hennes klass.

 

Hon hade hittat en stor jättevacker skål som hon tyckte skulle passa perfekt ute på Torpet med en härlig sallad i. Jag kan bara hålla med!

 

 



 



Visst bli man glad för presenter när man fyller år och på jul, men när de kommer så här spontant blir man extra glad!

Den är från Gustavsberg, måste försöka hitta mer information om den, när det är tillverkad och till vad? Är det ett tvättfat?

 

Tog bilderna imorse innan jag gick till jobbet, vid fem(!), så det är inte det bästa ljuset… Men jag ville så gärna visa upp den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0