Rabarber

 

Jag hade ju inte tänkt att det här skulle bli en trädgårdsblogg.. men det är ju så mycket som händer ute nu!

 

Alla säger till mig att jag ska ta det lugnt och skynda långsamt ute på torpet, men det är så svårt! I påsk kikade jag runt efter rabarber men såg ingen så jag köpte mig en stor planta som jag skulle planera på Valborg. När jag kommer ut och ska gräva ner den bredvid hallonsnåret, vad kikar inte upp ur jorden om inte massor med rabarber knoppar!!!

 

De har börjat komma upp ordentligt nu! Blev så glad att det redan fanns med tanke på att jag kommer behöva vänta två år på en rejäl skört från plantan jag har köpt.


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-20 @ 13:55:58
URL: http://ammis.se
Postat av: Ellen

Fin blogg! Vad har du gjort idag då?

2010-05-20 @ 13:57:41
URL: http://epellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0