Och hur går det för trädgårdslandet?

Det går över förväntan!

När jag kom ut i helgen stog mina stolta potatisplantor och vajade i vinden! Kom att tänka på den där reklamen för lantchips; men varför står vi i den här djungeln?! Hihi..





Dillen hade också kommit upp några centimeter.



Och jordärtskockorna och morrötterna likaså. :)


Rabarbern var enorm! Den lilla plantan som jag köpte innan jag visste att jag redan hade rabarber var inte lika stor, men såg ut att trivas ändå! Det blev rabarberpaj till efterrätt.. mums!



Det som förvånade mig var att inget var angipet av mördarsniglar! Funderar på att lägga ner kampen mot dom. Om dom inte bråkar med mig så tänker jag inte bråka med dem.

Det var inte heller något ogräs i landet! Underbart! Men det kanske kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0