Länktips för den som vunnit på lotto!

 

 Hej, idag satt jag och surfade efter lampor som skulle kunna passa på torpet. Är i behov av en liten sovrumslampa till kammaren, en vardagsrumslampa och en hallampa. Råkade snubbla in på den här sidan: http://www.byggfabriken.com

 

Och wow, vilka vackra saker de har.. Och så mycket! Allt från lampor till beslag och kranar. Men vilka priser!!! 10 000:- för en köksblandare! Ja, ni läste rätt tio tusen kronor. Den absolut enklaste skomakarlampan tog de över tusen kronor för, fyratusen för den tjusigaste. Så jag hängav mig åt blocket istället! Där hittade jag massor av fina lampor, billigt och dessutom miljövänligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0