Lampor…


Blocket är fantastiskt!

Då och då får jag för mig att jag aldrig mer ska köpa något nytt utan bara handla begagnat. Det är både roligare, mer miljövänligt och billigare! Men så hamnar jag ändå på stan och ser något som jag inte kan motstå.. Här kommer några bilder på fina lampor som jag hittade på blocket:







Vill ha en liten nätt krona till vardagsrummet. Inte för stor eller för fin, det är ju ändå ett torp!



I hallen/verandan kan jag tänka mig en lite lykta av något slag, eller kanske en sån här:



Men den var tvärr redan såld! Super billigt dessutom, tror hon ville ha 150:- för den!

Hittade den här på Bolagret:


Skulle också passa bra i hallen... Fanns i svart också.

Bolagret hade även en söt lampa som skulle vara fin i mitt sovrum:


Jag har letat i flera butiker efter textilklädda lampsladdar, de enda jag hittade var hiskligt dyra, 450:- för sladd med kontakter. Men idag var jag inne på Gysinges hemsida och där hade dom sån sladd som metervara! 45:- metern. Som hittat. :) Man kan säga mycket om Gysinge, men billigt är det sällan.
 


Kommentarer
Postat av: Sara Small Town

Tack för besöket på min blogg! och dina snälla ord :-)



Så fint torp ni har (och ännu finare ser det ut att komma bli, med tanke på dina ideér).



Inte kan det väl finnas för många torp/renoverings/husbloggar?! ;-)



Jag ser verkligen fram emot din priolista och kanske lite bider!!!



Varma hälsningar

Sara Small Town

2010-06-22 @ 15:15:50
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/
Postat av: Lotten

Mmm... fina lampor. Jag tycker den första lilla kronan var väldigt söt, en sådan skulle jag kunna tänka mig! Och den där lyktan blir nog kanonfin i en hall.

2010-06-22 @ 22:03:21
URL: http://litettorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0