Med i Gård och Torp!

 

För längesen, när jag nyss hade köpt Torpet och stod med den stora uppgiften att börja renovera, mailade jag till Gård och Torp och frågade hur jag skulle få tillbaka 1800-tals känslan i mitt kök. I veckan fick jag reda på genom Lottens blogg att jag hade fått svar!

 

Bättre sent än aldrig.

 

Så jag sprang till butiken och köpte numret. En hel sida hade jag fått, med flera av bilderna jag skickade med. Svaret var lite förlegat, eftersom jag kommit på nya lösningar, hunnit läsa många tips och fått mycket ny inspiration, men det var ändå kul att komma med i tidningen!

 


Nu ska jag ta och köpa en prenumeration. Det konstiga är att det är billigare att köpa 4 stycken 3 nummers prenumerationer än en 12 nummers vid Tidningskungen.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0