Öppna hyllplan kräver vackra ting…

 

Det är i alla fall den ursäkt jag kommer ha för att få köpa vackra koppar, skålar, fat mm.. Kantband är fint tycker jag, gärna i spets. Hittade de här bilderna som inspiration:


 

 







Sista bilden kommer från Levindas blogg.

Har letat på nätet efter några stora vackra tekoppar som jag sett i en butik. De var rätt dyra, men kommer inte ihåg märket, ska försöka se om de finns lite billigare någonstans… De som jag såg kostade nästan 500:- styck!

 

Blåvitt porslin tycker jag är väldigt vackert! Jag gillar framförallt dem med hus på. Helvitt porslin och också fint, stör inte maten… Snart fyller jag år så då tänkte jag sätta ihop en liten önskelista med saker jag behöver till Torpet!


 



Och fina plåtburkar vill jag ha, både i skafferiet och på en hylla i köket. Finns väldigt många fina och de brukar inte vara speciellt dyra, har sett många billiga på tradera.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0