Ny piga på torpet!

Flera av er har undrat vart jag tagit vägen, såg just att det var nästan exakt sju månader sen jag skrev sist... 
 
Orsaken till min frånvaro är att vi fått en liten piga! I slutet på graviditeten var det så mycket annat att tänka på så jag fick inte ro att blogga och nu när hon är här så finns inte riktigt tiden. Men jag tänker på bloggen varje gång jag fotar våra projekt ute på torpet och tingsgården. För renoveringen har inte avstannat, snarare tvärsom! Innan Ingrid kom så var det bråttom att få klart vårt sovrum så vi kunde få en plats för vila när hon väl kom, och nu när hon är här så står hennes rum och nytt badrum högt upp på listan.
 
Jag ska försöka göra ett inlägg om allt som hänt de senaste sju månaderna, ni kan inte tro hur fint det blivit i sovrummet! En härlig glimt av hur hela huset kommer att bli en dag.
 
 
 
Nu har hon hunnit bli 3,5 månader, tiden har gått fort men ändå otroligt långsamt. Känns som att det var en evighet sen jag var gravid och hon inte fanns med oss.
 
Jag skriver snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Vad roligt med en liten piga. Stort grattis!

2014-10-15 @ 20:33:59
URL: http://enmassababbel.blogspot.se/
Postat av: manni

Grattis till lilla sötnosen, blev så glad när jag såg att satt upp ett inlägg. Har kollat nästan varje dag :) ska bli kul att se vad ni gjort under dessa månader.

2014-10-19 @ 10:03:39
Postat av: Ann-Mari

Men, va roligt att höra!!! Stort grattis till er! Har saknat dina inlägg och undrat lite vart du tog vägen. Nu fick jag svar. Verkligen kul! :)

2014-10-26 @ 15:55:09
URL: http://www.metrobloggen.se/haveievertoldyou
Postat av: eva

Det var stort att bli mamma men ännu störe att bli mormor!
Det här är mitt underbara barnbarn!

2014-10-27 @ 22:42:53
Postat av: Lena

Först ett stort grattis till fina Ingrid. Vilken härlig tid du har framför dig. Ta vara på den för den är kort och kommer aldrig åter. Ta dig tid att bara sitta och njuta, titta varandra djupt i ögonen och vara i nuet.
Sedan ett stort välkommen tillbaka till dig. Det var så roligt att se ett nytt inlägg. Var orolig att du tänkte lämna oss helt i ovisshet om du tänkt sluta blogga. Är så nyfiken på hur du gjort med färgen på socklar och lister.

2014-10-30 @ 09:35:12
Postat av: Joanna

Hejsan ! vad kul med en baby, jag misstänkte faktiskt nästan att det kunde vara något sådant i görningen, började tro det efter inlägget vid juletid då du må dåligt. Ibland händer mycket oväntat, älskar att du är tillbaka. Själv har jag fått skjuta mina torpis drömmar då jag nuförtiden är läkarstudent utomlands men de kommer så småningom. kram kram och underbart att läsa och inspireras.

2014-11-03 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0