Maskinhallen i bröllopsskrud

Bröllopet var i grannens maskinhall, här står traktorn och en amerikanare på vintern. På sommarhalvåret har de fest här lite då och då så den har bland annat en bar. Det finns även en hel del bord och stolar, men vi ville ha lika breda bord och likadana stolar så vi hyrde allt. Vi hyrde även allt porslin och dukar.

 

Mamma hjälpte till att sy löpare av ett grönt tyg och Andreas mamma hade odlat alla blommor och gjorde vackra buketter och det fina hjärtat bakom oss.

 

 

Andreas hade gjort placeringskortshållare av tunna björkstammar. Placeringskort och program var av brunt/naturfärgat papper.

 

Vi satte upp långt spetstyg som gardiner vid entrén. Och vi hade köpt 350 meter ljusslinga på Julas rea i slutet på december som hängde i taket, blev helt magiskt!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Det ser helt fantastiskt ut! Och grattis till bröllopet!

2013-08-14 @ 16:41:13
Postat av: Andrea

Tack så mycket!

2013-08-15 @ 08:43:57
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se
Postat av: MrsUniversum

Trevligt att du visar allt det fina man kan göra av en maskinhall!
Grattis!

2013-08-19 @ 19:55:26
URL: http://mittuniversum.wordpress.com
Postat av: sara

Kul å få lite inspiration till vårt kommande logbröllop. Säljer du vidare inredning..typ Ljusslingor. .hör av dig till [email protected] så kanske vi kan göra en deal. Fortsatt lycka!!

Svar: Ursäkta för sent svar! Jag har inte så mycket inredning kvar tyvärr. Många av de små vaserna var lånade och en del har jag gjort mig av med. Ljusslingorna kommer vi att behålla till andra fester. Jag har en hel del gröna löpare, men jag vet inte om de är något att ha? Är rätt hafsigt sydda.
Lycka till med bröllopet!
Andrea

2015-08-18 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0