Lyx!

Att ta fram hemma plockade, styckfrysa hallon på vintern är verkligen lyx! (även fast kalendern säger att det är vår så känns det inte riktigt så)

 

 

 

Förra helgen bakade jag en rulltårta som jag fyllde med rårörda hallon. Hembakad rulltårta och köperulltårta är verkligen som natt och dag!

 

Tack till mamma som har plockat många av hallonen jag har i frysen! Det är dags att äta upp det som finns kvar innan det är hallonsäsong igen. Jag är en sån som sparar och sparar, vill ha dem till något speciellt tillfälle vilket gör att jag inte använder dem.

 

(Bilden är tagen i Andreas fina 50-talskök.)


Kommentarer
Postat av: eva

Vilken hääärlig hallonbild, eja vore jag där!

2013-04-20 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0