Världens bästa mamma köper lampor!

 

Min mamma tycker att det är lika kul som jag att gå i butiker, och ibland när jag har tur så hittar hon saker som vet att jag behöver.

 

Igår ringde hon mig på jobbet och berättade att hon köpt fyra lampor till mig! Det var som om hon kände på sig att jag precis skrivit ett blogginlägg om just lampor.

 

Det var en skomakarlampa med vit, mjölkig, glasskärm. Tre små lampor, också de med vit, mjölkig, glasskärm, varav två av dem var likadana. Hon hade hittat dem på Stadsmissionen precis bredvid mig, för 60:- st!






Två såna här fick jag!




Det gula är bara smuts...

Frågan är var jag ska ha dem? En av de små hamnar nog i mitt sovrum. Och de andra kanske i gäststugan.. Så nu är det bara en lampa till hallen och en till vardagsrummet som jag behöver! Skomarkarlampan kanske kan få hänga i hallen tillsvidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0