Mäklarens bilder

Nya fina träutemöbler finns nu


Kommentarer
Postat av: Lotten

Å vad det ser fint ut! Och väldigt välskött. Vad mycket fina möbler du har fått, oj oj oj vad roligt! Jag gillar de där småblommiga tapeterna : ) Ett råd är att ta det väldigt lugnt innan du börjar måla om något. Bo där ett tag och känn efter först. Och läs mycket byggnadsvårdsböcker och titta hur andra har det! Jag lär mig själv hela tiden och det är väldigt synd att göra en förhastad förändring som sen inte går att återställa.

2010-04-20 @ 16:40:17
URL: http://litettorp.blogg.se/
Postat av: Andrea Malmsten

Jo jag vet att jag borde ta det lugnt.. men det är så svårt!!! Det är ganska söta tapeter men jag har hittat så många andra mycket finare, och som inte är lika knall gula.. Min största rädsla är att bli hemma blind och vänja sig vid saker som eg inte är så vackra!



Men jag lovar, ska försöka att hålla mig till semestern i sommar! ;)

2010-04-20 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0