Tävling

Idag var jag med i en tävling! För om man aldrig tävlar så kan man ju aldrig vinna.

 

Det är Kronfönster som arrangerat en tävling om Sveriges vackraste fönster. Den avgörs i början på oktober och jag tror inte att de fått in så många bidrag så jag hoppas att oddsen är goda! Jag valde att tävla med den här bilden från min glasveranda.

 

 

Jag renoverar hellre mina gamla 1800-tals fönster än att stoppa in nya, men en nytillverkad dörr till glasverandan skulle kunna funka fint. På Kronfönster så kan man designa nästan helt själv hur man vill ha den, så det går nog att få en dörr som passar mitt hus!

 

Kolla in tävlingen på: http://www.kronfonster.se/uncategorized/tavling-sveriges-vackraste-fonster/

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, du har fått till det som jag ännu inte lyckats med att hitta en plats för mina florabilder. Vad fin verandan blev!

2012-10-10 @ 16:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0