Tihi!

Idag är jag väldigt glad att kunna berätta att jag och Andreas har förlovat oss. Den 17 november friade jag och han sa ja! Vi är väldigt lyckliga.

 

Ett bröllop kommer att ske i sommar, vilket vi ser väldigt mycket fram emot.

 

Tihi!

 

Skämt åsido.. ;) Det är sant! Tanken är att vi ska gifta oss i början på juli, och antagligen ute vid Torpet. Det är alltså bara sju månader kvar att planera så vi kommer behöva vara lite effektiva. Men jag känner mig inte stressad! Vi vill ha ett enkelt bröllop, lantligt och fint. Och vi tänker hålla en ganska stram budget. Nära oss finns en lada som jag vet används till kräftskivor och fester, och den kan vi nog få låna gratis, eller i alla fall mycket billigt. Eller så finns det en annan lada, som är finare men som jag misstänker är full av bråte.. Ska kika runt nästa gång jag är ute på Torpet!

 

Jag kommer inte omvandla den här bloggen till en bröllopsblogg, men några torprelaterade inlägg kommer det nog bli! Samlar dem under en egen kategori.

 

Har just upptäckt Pinterest! En sida där man delar med sig av bilder som man samlar som ”mood boards”. När jag hittar en fin bild på nätet så kan jag klicka på den så hamnar den på en av mina boards. Eller så kollar man på andras boards och ”pinnar” bilder därifrån. Finns oändligt med inspiration där, för allt. För er som vill kika på min sida där så klicka här: http://pinterest.com/amarriesa/

 


Kommentarer
Postat av: Clara

Grattis till er! =)
Så mysigt med ett bröllop på landet och vid ditt torp!!

2012-11-22 @ 17:37:50
URL: http://claraslantliv.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Grattis till er!

2012-11-22 @ 19:27:41
Postat av: Eva

Undrar vem som är mest glad, jag eller ni?!

2012-11-22 @ 20:42:38
Postat av: Lotten

Underbart! : )
STORT grattis!

2012-11-24 @ 13:15:40
URL: http://litettorp.blogg.se
Postat av: Grattis

Grattis till er fortsatta lycka. Jag hoppas verkligen att du hinner med att fortsätta blogga!!!/Monica

2012-11-24 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0