Gamla stan

Hej!

Jag har inte försvunnit helt, bara lite mindre att skriva om just nu.

Sedan några månader tillbaka jobbar jag i gamla stan, verkligen en underbart stadsdel! Har tidigare undvikt den pga av alla turister, turist-shoppar och turist-priser på fiken. Men det finns många små bakgator dit de inte hittar! Skulle kunna lägga upp tusen bilder på vackra fasader, pittoreska gränder och underbara dörrar, men jag nöjer mig med dessa två så länge. ;)



Igår började antik mässan på Älvsjö och jag ska dit på söndag med Mamma. Där gör man inte direkt några fynd men mycket inspiration brukar man få! Ska försöka att komma ihåg att fota lite och lägga upp.

Ha en underbar helg!

Ps: kategorierna har försvunnit till höger, någon som vet vad jag har gjort för fel och hur jag får tillbaka dem??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0