Pall

 

Jag har länge varit på jakt efter en sån där trappall från 60-talet. Men de har tydligen blivit riktigt poppis, går dyrt på tradera. Men nu har mamma lyckats byta till sig en på jobbet! Så den får jag mot en flaska gott vin! Riktigt bra byte tycker jag.

 

(Bilden har jag lånat från Tradera, jag har inte fått hem min än.)

 

De är så praktiska för oss som inte är så långa. Just nu har jag en liten pall, men den passar bättre på Torpet, så den får flytta ut dit.

 

Trappallen ska jag pimpa till lite… Ni får se när jag är klar!

Som ledtråd säger jag bara Josef Frank... ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh jag säger bara NOSTALGI :)))

En sådan hade vi, jag är "uppväxt" i en sådan pall. Som liten satt jag på de mittersta steget och hade det översta (själva sittytan) som bord. :)

Så roligt att se. Röd var den också. Tack för denna nostalgitripp!



Ha en härlig helg

/maja

2011-03-26 @ 09:39:32
URL: http://www.fargtrappan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0