Vedboden fylld inför vintern








Kommentarer
Postat av: Linda

Så lustigt att jag hamnade på din blogg av en ren slump då jag googlade på kullersten. Jag har ju en gång haft detta torp i min ägo. Så fint det blir och så härligt att det blir älskat och vårdat för finare torp är svårt att hitta. Jag kämpade tappert med sniglarna den sommaren vi ägde huset och lyckades till slut. Konstant klipp ing av gräsmattan och ett snigelmördarmedel i form av små mintgröna pellets som jag spred på tomten flera ggr. Men så länge grannarna inte håller efter sina tomter så blir det svårt att bli av med dem för gott. Men i slutet av sommaren fanns det inte många kvar på din tomt. Pelletsen köpte jag på plantagen. Hoppas det kan hjälpa dig! Otroligt roligt att få se torpet bli så vackert, det förtjänade det verkligen!

Hälsningar

Linda

2011-07-08 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0