Ljuva blomsterängar

 

Nu var det väldigt längesen jag skev nått här! Har just skrivit en liten lista på inlägg som jag ska göra de närmaste dagarna, sju stycken har jag i pipeline:en. Här kommer ett första.

 

Kvällen innan midsommar var jag ute själv på Torpet, lugnet före stormen kan man minst sagt säga…

 

Gick ut på ängen för att plocka lite blommor för att ställa i alla gästrummen, på bord lite här och var samt på dass. Insåg hur rofullt det är att plocka blommor och komponera små buketter, kanske ska bli en ny hobby. ;)




















Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 @ 03:42:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0