Köket nästan klart!

 

I helgen blev köket nästan klart!

 

- Bänkskivan är klar, behöver bara en sista strykning på plats.

 

- Konsolerna sitter uppe, hyllplanen behöver bara ett sista lager färg de med. Tog med mig dem in till stan så att de är klara när jag åker ut nästa gång.

 

- Tapetserade klart.

 

- Tavlor, spegel, tallrikshylla och brickor uppe.

 

- Vitvaror på plats.

 

Kameran är återfunnen, den var inte i Norrland! Men kamerasladden som jag laddar kameran med och för över bilder med är borta, ska se till att köpa en ny så fort som möjligt.


Än så länge lägger jag upp lite mobilkamera bilder och en liten film!


 










 Den vänstra konsollen ovanför diskbänken sitter väldigt löst, skruven fick inget grepp alls, det är en gammal fuktskada där bakom. Ska prova med jätte långa skruv, men om inte det funkar vet jag inte vad ska ska göra! Någon som har nått förslag?
 

 

 

Det som är kvar nu i köket är att måla golvet rutigt, men det sparar jag nog till våren, är inte bråttom. Någon gång i framtiden ska jag skrapa och måla om taket och knacka ner lite lös puts från murstocken och bättra på den, men det får också vänta.


Kommentarer
Postat av: MiaC

Men du vad fint det blev =) I helgen drar vi ner till vår lilla pärla och fortsätter renoveringen. Vi håller också på med köket (bla) och jag blev lite nyfiken på din bänkskiva... är den hemmagjord eller köpt?

Ha det gott.

2011-08-16 @ 22:18:38
URL: http://grantzlost.blogspot.com/
Postat av: eva

Så fantastiskt fint det blev! Du och Andreas är ett bra team!



2011-08-16 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0