Vår på Torpet!

 
Nu äntligen får jag tid till att lägga upp lite bilder här! Den här veckan har varit lite kaotisk… Idag var jag och föreläste på kth, en två timmars föreläsning om projektledning för 250 studenter! Den största gruppen jag hade talat inför tidigare var ca 40 personer. Men det gick bra, var till och med riktigt kul! Livet handlar om att utmana sig själv.

 

Men nog om det!

 

Jag och ett gäng vänner var på Torpet förra helgen. Vi rev och eldade upp carporten och klippte syren häcken. Resten av tiden åt och drack vi gott och spelade monopol.


 


Några vårblommor hade vågat sig upp trotts att det var en hel del snö kvar.

 

Skilla

 

Snödroppar

 

En liten tussilago!

 



Hade inte tänkt på att kökssoffan faktiskt går att dra ut och göra en säng av. Den invigdes i helgen eftersom köket var ett av få rum som var varmt och skönt. Den här helgen var jag hundvakt åt Disco, en långhårig tax. Han godkände också kökssoffan!

 

 

 


Snart kommer bilder på carporten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0