Påskpyntat torp




 





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh så fint!

Tyvärr köpte jag dörren sådan på blocket så jag vet inte=(

2011-04-27 @ 15:28:09
URL: http://colorelle.se
Postat av: Sigrid

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-12 @ 23:54:20
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Marianne Tapper

Hej ! Ja, en fin blogg med många fina ideer...HUSET - det finns väl ingen risk för att regnvatten skall ta sig in via stenfoten ??? Tycker det ser ut som om den kom ut lite under brädfodringen ??? Isåfall borde du fixa en dropplist eller ngt....kanske....

Lite svårt tekniskt sett om väggen är ojämn, men NÅGOT kan säkert göras... Taket är så fint och nytt att det svider i mitt hjärta...Mitt tegeltak är från 1936...suck...

Inget torp, trots att jag först kallade mig "torpargumman" då jag för tre år sedan köpte stället

hälsar Nanne

2011-11-24 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0