Torphelg!

Äntligen ska jag ut till Torpet igen, och den här gången lite längre, jag och mamma åker ut redan imorgon på morgonen!

 

Det som står på att göra listan är:

 

-         Skura golv

-         Riva fasad på verandan

-         Bygga ny fasad

-         Måla fasad

-         Klippa gräset, gödsla och mossbekämpa

-         Plocka äpplen

-         Bygga isolerad låda till där de nya rören går in


Om jag hinner ska jag även:

-         Rensa hallonsnåret

-         Anlägga nytt hallonsnår

-         Fin-skrapa lister så att jag kan måla snart

 

Får se hur mycket vi hinner… Bilder på helgens projekt kommer på måndag!

 

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha, ha, låter optimistiskt! Vi får höra vad ni hann med på söndag! Härligt hursomhelst, med tre dagar på torpet!

2010-09-17 @ 06:10:48
URL: http://kllstorpet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0