Snabbis till Torpet och Antikmässa!

 

Hade egentligen tänkt åka ut i skärgården med några kompisar men ändrade mig i sista stund. Nu blir det ut till Torpet fredag till lördag och sen antikmässa på lördagen! Känner mig väldigt nöjd med mitt val.

 

Det är tidningen Antikvärlden som har Antikvärldens dag, läsarnas egen köp- och säljfest, i Solnahallen.

 

 

Ska bli kul! Ska dit med lilla mamma och vi kommer säkert göra många fina fynd, även fast det egentligen inte är något som jag verkligen behöver… Bilder kommer på måndag!

 

Det som jag framförallt ska göra på Torpet är att ta det lugnt, mysa och äta gott. Jag ska skörda lite jordärtskockor och göra jordärtskockssoppa till middag, supergott!

 

Men så klart kommer jag göra lite nytta också. Har med mig Johan som ska hjälpa mig att fixa till verandagolvet, jag råkade lägga det lite för tajt, och han har en speciell såg som man kan använda när golvet ligger på plats. Jag har även tänkt hinna plocka äpplen och planera inför nästa helg när jag ska byta fasad på verandan, mäta lite och se vad som finns under den befintliga panelen. Ska fota ordentligt!

 

Längtar till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0