Byte av Fasad del 1

 

Riva

 




Tog längre tid än jag trodde...


Vindpapp

 

Jag vet att det inte är så byggnadsvårdsmässigt... Men det var enklast, billigast och så blåser det inte in på mig.

Ny, fin, massiv träpanel

 

Jag skulle ju ha fina räckesspjälor som läkt, men det var lättare sagt än gjort. Det var slut på båda bygghandlarna jag var på, jakten går vidare!

Måla



Trotts att det regnade lite så målade vi... Taköverhänget skyddar ganska mycket. Hoppas färgen sitter kvar när jag kommer ut nästa gång!

Färdigt!



Bara läkten som saknas, och en bit knutbräda till höger.. Måste även skaffa snyggare regntunnor, men de var slut på både bygghandeln och trädgårdshandeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0