Emalj set

Gick och spana på en kanna och ett tvättfat i emalj på Åhléns i våras men tyckte att de var lite dyra och tänkte att det måste finnas gamla på loppis eller blocket som är billigare och genuinare.

 

Men igår bad jag ändå tillslut mamma att gå förbi och köpa ett set åt mig. Och då var det halva priset! Ibland lönar det sig att vänta. :) Från att ha kostat 199:- per del så var det nu halva priset.

 

 

Har ett emalj set på dass redan, men det är rött med svart kant. Det tänker jag sälja, tycker att de vit/blå är mycket snyggare!


Kommentarer
Postat av: nenne

hej. köper gärna ditt röda set. har själv ett vitt med svart kant men drömmer om rött......

2011-07-13 @ 23:12:40
Postat av: Andrea

Jag är ledsen, men det är sålt för längesen. Lycka till i jakten på ett annat!

2011-07-18 @ 09:34:11
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0