Pynt i stan


Det är inte bara på Torpet som jag gillar gamla saker, men i stan blandar jag lite mer. Lampetter från 1800-tal samsas med ett barskåp från 1950-talet, soffbord med Josef Frank mönster, skrivbord från tidigt 1900-tal, ljusstakar från mitten på 1800-talet och en soffa från 2000-talet.

 

Alla mina ljusstakar har fått manschetter nu till jul!


 

 



Trotts att jag har tre flyttlådor med julpynt så kunde jag inte låta bli att köpa några nya kulor idag, de var så fina!







Var riktigt svårt att fota granen.. Utan blixt blev det suddigt och med blev det så kallt och omysigt. Skulle behöva gå en fotokurs!



Kommentarer
Postat av: Where The Forest Ends

Hehe. Nä vi tänker vara lyckligt ovetandes om vad som finns under det nya golvet i köket.



Kanske att man kan se vad som finns där om man kryper runt i grunden!



Förra ägaren har ju sagt att han rivit ut allt och påpekat att det inte finns några gamla golv i huset förutom dom som syntes o inte hade plastmatta på sig redan..



Men det har ju visat sig inte stämma tidigare så vem vet!



/Charlotta

2010-12-20 @ 09:15:21
URL: http://wheretheforestends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0