Tillbaka!

Nu har jag varit nätlös i fyra veckor! Det här har varit min längsta semester någonsin, fyra långa härliga veckor. Det har varit så sköna veckor att det inte ens känns speciellt jobbigt att vara tillbaka på jobbet idag.

Min inkorg är full och jag har mycket att styra upp efter fyra veckors semester, så jag hinner inte blogga idag... Men mina händer är fulla av valkar så jag har inte legat på latsidan på semestern! Kanske hinner med ett inlägg ikväll.

Det som har gjorts är mycket skrapning av tjock, brun, plastfärg som prytt alla dörr- och fönsterkarmar, dass har fått sig ett rejält ansiktslyft, trägolv har lagts, skafferiet har restaurerats, fasad har målats, och lite andra saker!


Brb!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0