Köket fortskrider

 

På semestern målade mamma köksluckorna. De var rosa/beiga innan och skulle nu bli ljusgula. De ser fortfarande lite beiga ut så de behöver nog ett lager färg till. (Den luckan längst till höger är inte målad än)

 

Ovanför diskbänken finns kökets enda överskåp, som snart ska bytas ut mot öppna hyllplan men i väntan på det så hakade jag av skåpsluckorna. Det blev riktigt fint tycker jag.

 

Diskbänken är riktigt gammal och lite klumpig, men jag tycker att den är fin och passar bra här. Bakom diskbänken har de satt upp en våtrumstapet för att skydda mot stänk, men eftersom bakstycket på diskbänken är så pass högt tror jag inte att det är någon risk att det skvätter upp dit. När jag tapetserar om kommer jag ha samma tapet hela vägen ner.

 

Just nu ser det lite stökigt ut, med färgburkar och annat som står framme, tänkte inte på att ta bort dem innan jag fotade.


Kommentarer
Postat av: Where The Forest Ends

Nä precis, falsat plåttak räknas såklart inte till fultaken.. det tycker inte jag heller :D



Kan man få fråga vart du köpt golvet till hallen?

Vi bor säkert inte i närheten varandra men det kanske är från en kedja?



Jag har inte vart här och snokat förut va? Känns inte som det..

2010-08-17 @ 17:08:18
URL: http://wheretheforestends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0