IKEA katalogen

    

Igår damp Ikea katalogen ner hos 9 miljoner svenskar så jag var nog inte ensam om att ligga och bläddra i den innan jag skulle sova.

 

Jag tycker egentligen inte att man ska köpa nya grejer, gamla är både finare, mer personliga, mer miljövänliga och mer ekonomiska. Men det är inte en devis som jag lever upp till själv så ofta… Det är ibland lättare att hitta nya saker än att leta i secondhandbutiker, på loppisar eller på blocket.

 

Förra gången jag åkte till Ikea var det bara för att köpa såna här ljusstakar:

 

9 :- kostar de! De syns på bilden från mitt inlägg om kökssoffan, står på mitt köksbord.

 

Såg att Ikea hade fått in nya kuddar, Alvine heter dom och skulle passa bra i min kökssoffa. Tycker dock att de var lite dyra, 99:- och 199:-.

  
 
I eftermiddag kanske jag hinner förbi tygaffären för att sy egna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0