Badrum

 

Vet egentligen inte om min lilla skrubb kan kallas för badrum, men det är i alla fall vad den används till. Tidigare var det massa verktyg här, men dem har jag tagit ut till snickarbon och i skåpet förvarar jag nu handdukar, toapapper och necessär grejerna.

 

Mamma har sytt en liten gardin, och här kan man nu med en tvättlapp svabba av sig hjälpligt.

 

Väggarna är laxfärgade och på golvet ligger en gammal plastmatta, så här finns en del att göra. Om jag får golv över efter jag lagt i köket tänkte jag lägga in det här och måla det som i köket. På väggarna skulle jag vilja ha pärlspont och sen kanske en söt tapet över. Men det är inte ett så högprioriterat projekt.


Kommentarer
Postat av: Nisse

Det var ett nätt litet badrum! Ser fin ut, men jag tror jag skulle haft lite svårt att klara mig utan ett ordentligt badkar och lite mer badrumsinredning.

2011-04-15 @ 00:20:46
URL: http://badkar-online.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0